Sme Ivan a Zambo
Najlepší kamaráti, ktorí sa stretli pri štúdiu v Brne a vedeli, že chcú od života viac.
Do podnikania sme sa vrhli bez toho, aby sme si uvedomovali, že podnikáme.
Chceli sme len pomôcť známym, ktorí mali problémy s time manažmentom.
A nejako sa to vymklo spod kontroly...
Chceš aj dlhší príbeh?
Tak dobre.
Všetko sa to začalo tým, že sme sa so Zambom nevideli celý rok. Ja som práve dokončil štúdium v Anglicku a Zambo dostážoval v Amerike.
Od kávy v brnenskom SKOG-u som mal veľké očakávania.
Veď sme tam šli s tým, že už nechceme byť len "wanterpreneurs", ale ľuďom aj reálne pomáhať.
Prvý Žurnál? Hrubý ako Biblia
Vedeli sme, že chceme vytvoriť diár, ktorý namiesto nudného úvodu ponúkne časť, ktorá užívateľovi pomôže s nastavením osobnej vízie.
Produkt, ktorý bude tak minimalistický, že jeho majitelia nebudú rušení žiadnymi vysvetlivkami, obrázkami a otrepanými motivačnými citátmi. Produkt, ktorý od začiatku nešetrí na kvalite a ktorý aj na kvalitné doplnky.
Do tímu sme prizvali ešte dizajnéra Mateja a Ivanovu manželku Moniku.
A mohli sme ísť na prvé dizajn trhy otestovať verziu Žurnálu hrubú ako Biblia.
Testovanie dopadlo ako veľký fail.
A my sme mali obavy, či to vôbec má zmysel.
Od diárov k plagátom. Od plagátov k útulniam
Sme ľudia, ktorí radi rozbiehajú veci.
Tak vznikli Poustre – plagáty, ktoré pomáhajú.
Na dizajn trhoch ich ľudia milovali. A my sme z výťažku podporili obnovu turistických útulní, značiek aj studničiek.
Neskôr sme spustili crowdfunding a spolu s Hikemates postavili 4 nové útulne na Ceste hrdinov SNP. Pomoc v praxi. Nie len v slovách → Pozri si ich na turistickeutulne.sk
Knihy? Jasné. A rovno vo vlastnom kníhkupectve.
"Aké by to bolo mať vlastnú prevádzku?"
Túto otázku sme si kládli od založenia Žurnálu.
Tak vzniklo Brot Books Deli – v spolupráci s Martinom „Žltým“ Jenčom a investorom Michalom Meškom.
Miesto, kde nasýtiš svoju túžbu po kvalitných knihách a magazínoch.
Po 2 rokoch sme sa síce z Brotu stiahli, ale naša stopa tam zostáva – aj s výberom Žurnálov a inšpiratívnych titulov.
Po 9 rokoch a 200 produktoch..
… sme pochopili, že sa nechceme rozptyľovať.
Nechceme budovať značkové impérium. Nechceme byť madebythe.
Chceme byť Žurnál. Značka, ktorá má hlboký základ a jasný smer.
Bez ohľadu na to, či ku nám zavítaš na jar alebo v decembri, na e-shop, alebo na dizajn trhoch, či sa bavíš s Glady na sociálnych sieťach, s Evkou na koučingových akciách alebo s Kamilom na operations.
Jedným si môžeš byť určite istý/á.
Že nás to baví rovnako ako na začiatku.
Žurnál už pomohol viac ako 70.000 Z VÁS
- Pomohli sme viac ako 70 000 ľuďom
- Predali sme viac ako 200 produktov
- Máme 4.9★ priemerné hodnotenie
- 97 % používateľov odporúča Žurnál metódu™
A predsa sa nič nezmenilo
- Stále sme tí istí kaviarenskí povaľači
- Stále nás to baví rovnako
- A stále to robíme spolu
Ďakujeme, že si toho súčasťou.
Ivan a Zambo
(spoluzakladatelia Žurnálu)